Firma nie podaje dokładnie swoich zysków z usługi AdWords, wiadomo jedynie, że łączny przychód z AdWords i AdSense wyniosły w 2007 ponad 16 miliardów USD, zaś wszystkie formy reklamy emitowane przez Google stanowiły 23,7% rynku reklamy internetowej w Stanach Zjednoczonych w czwartym kwartale 2007
Obecnie wyróżniane są dwa główne sposoby tworzenia linku sponsorowanego AdWords:
- poprzez wybór słów kluczowych, na które będzie się wyświetlała reklama AdWords
- poprzez wybór witryn internetowych, na których wyświetlana będzie reklama AdWords
- Wyniku Jakości reklamy
- maksymalnej stawki CPC, ustalanej przez reklamodawcę.
Wynik Jakości AdWords
Wynik Jakości AdWords jest podstawą pomiaru trafności i jakości reklamy w AdWords. Jest ona wyznaczana przede wszystkim na podstawie współczynnika klikalności CTR (procentowy stosunek liczby kliknięć do liczby wyświetleń) słowa kluczowego w Google AdWords oraz jakości strony docelowej reklamy.Istnieje kilka różnych Wyników Jakości AdWords, z których najważniejszymi są:
- Wynik Jakości na poziomie witryny,
- Wynik Jakości na poziomie słów kluczowych,
- Wynik Jakości na poziomie tekstu reklamowego,
- Wynik Jakości strony docelowej reklamy.
Adwords w połączeniu z SeoAdderem daje naprawdę DOBRE efekty, polecam!
OdpowiedzUsuńPolecam skorzystać dodatkowo z kampanii mailowych. Bardzo dobra forma promocji, trafia do dużej ilości potencjalnych odbiorców. Jeśli natomiast nie wiecie czym takie kampanie przeprowadzić, zajrzyjcie na www.admailer.pl - znajdziecie tam wiele wartościowych wskazówek. Pozdrawiam!
OdpowiedzUsuń